تصویر

سلام از اینکه به ما هم سر زدید متشکرم این وبلاگ هنور آزمایشی کار میکند

تصویر

سلام از اینکه به ما هم سر زدید متشکرم این وبلاگ هنور آزمایشی کار میکند

آلفرد یعقوب زاده

بنا بر خبر ارسالی به سایت کارگاه ، آلفرد یعقوب زاده عکاس برجسته ایرانی مقیم فرانسه جایزه برتر بخش عکاسی  بیست و یکمین فستیوال بین‌المللی سالیانه شهر انگرس فرانسه ( Festival international du scoop d'Angers) را به خاطر مجموعه « زنان در ایران - 2006 » دریافت کرده است.
 این فستیوال علاوه بر عکاسی به فیلم و ویدئوی مستند هم می‌پردازد و هر ساله علاوه بر عکاسان مطبوعاتی کارگردانان فیلم‌های مستند هم از سراسر جهان در این فستیوال شرکت کرده و جوایز برترین‌ها را دریافت می‌کنند.
 
عکس‌های آلفرد یعقوب‌زاده مرتبا در نشریات مختلف بین‌المللی از جمله نیوزویک ، اشترن، پاری‌ماچ به چاپ می رسد. او کسب جوایز معتبر بین‌المللی متعددی را در کارنامه خود دارد . وی علاوه بر کسب جایزه جهانی وورد‌پرس‌فتو World Press Photo ، در سال هشتاد و سه عضو هیات داوران این مسابقه نیز بوده‌ است. وی در اکثر رویدادهای مهم بین‌المللی از جمله جنگ عراق و ایران و نیز رویدادهای فلسطین حضور داشته است.
آلفرد یعقوب‌زاده ، سال هشتاد و چهار در شهر غزه در حمله‌ی مردان مسلح به گروگان گرفته شد که پس از مدت کوتاهی آزاد شد.
 
تعدادی از عکس‌های مجموعه‌ی  Women in Iran – 2006 را ببینید.


 

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد